• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Учнівське самоврядування

/Files/images/учнівська (2).gif

«Оберіг» - це назва шкільного учнівського самоврядування, яке працює за програмою дій, яка спрямована на забезпечення активної позиції учнів та їхніх представницьких органів у житті школи та колективні діяльності. Дитяче самоврядування охоплює своєю роботою шкільну громаду, до складу якого входять діти 5-11 класів. Координує роботу учнівського самоврядування учнівський комітет, на чолі якого стоїть Президент школи. Для кращої координації роботи учнівській комітет поділяється на чотири комісії: «Навчальна», «Дисципліна і порядок», «Охорона здоров’я і спорт», «Культура і дозвілля». Комісія « Навчальна» здійснює роботу, спрямовано на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання, бере участь у проведені предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів, контролює виконання домашніх завдань учнями, введення щоденників, веде боротьбу з пропусками уроків. Комісія «Дисципліна і порядок» здійснює контроль за поведінкою учнів на перервах, в їдальні, на шкільному подвір’ї, контролює пропуски учнями занять без поважних причин, запізнення на уроки, здійснює контроль за підготовкою учнів до уроків. Комісія «Охорона здоров’я і спорт» пропонує здоровий спосіб життя, залучає учнів і батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи. Комісія «Культура і дозвілля» залучає якомога більше дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку.
Відповідно до плану роботи комісії «Навчальна» та «Дисципліна і порядок» проводять рейди-перевірки, результати яких оголошуються на щотижневій лінійці. Комісія «Охорона здоров’я і спорт» висвітлює щодня результати чергування по школі у «Екрані чистоти і порядку». Сплановано учнівським комітетом ряд заходів, які проводяться на повному учнівському самоврядуванні.
На засідання учкому, які проходять відповідно плану роботи, запрошуються учні, прізвища яких часто звучать на лінійках, запрошуються батьки.
Органи учнівського самоврядування тісно співпрацюють з педколективом і у результаті цієї співпраці формується громадянська зрілість учнів, активність, морально-етичні цінності, виховується почуття товариськості, взаємодопомоги, відповідальності за навчання та доручені справи.
Але попри всю роботу, всі розмови і заклики до активної життєвої позиції в учнів формується байдужість, пасивність. Тож робота учнівського самоврядування направлена вдосконалення колективу, кожної особистості зокрема.
Кiлькiсть переглядiв: 295

Коментарi